احتمالاً شما هم می خواهید تا از گوشی گران قیمت آیفون 11 یا آیفون 11 پروی خود در برابر آسیب های احتمالی محافظت کنید! به همین دلیل در این بخش لیستی از قاب های سازگار با این گوشی های موبایل را برای شما آماده کرده ایم. همان طور که می دانید گوشی آیفون 11 دارای رنگ بندی جذاب و متنوعی است که شاید کاربران دوست داشته باشند تا آن را به دیگران نشان دهند! به همین دلیل در این لیست قاب های شفاف نیز گنجانده شده است. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که هیچ یک از قاب های موجود در این لیست مشکلی برای شما در هنگام استفاده از قابلیت های گوشی (مانند اختلال در عملکرد لنزهای دوربین یا شارژ شدن گوشی به صورت وایرلس) ایجاد نمی کنند. پس اگر به دنبال یک قاب سبک، با دوام، زیبا و مقاوم برای گوشی آیفون 11 و 11 پرو هستید، با ما همراه باشید. شما می توانید سایر مدل های این قاب ها را در مقاله «بهترین قاب های محافظ برای گوشی های آیفون 11 و آیفون 11 پرو (بخش دوم)» بر روی سایت ایده برتر مشاهده کنید.

قاب محافظ Speck Presidio Stay Clear

قاب محافظ Speck Presidio Stay Clear

اگر به دنبال یک قاب شفاف برای گوشی آیفون 11 هستید، انتخابی بهتر از قاب Speck Stay Clear نخواهید داشت! همان طور که احتمالاً می دانید، قاب های شفاف بی کیفیت با گذر زمان تغییر رنگ می دهند (به سمت رنگ زرد) و از کیفیت آنها کاسته می شود. اما با استفاده از قاب Stay Clear خیالتان بابت این موضوع به طور کامل راحت خواهد بود و می توانید برای مدتی طولانی بر روی آن حساب باز کنید. قسمت بیرونی بدنه این قاب از پلی کربنات مرغوب ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر سقوط از ارتفاع (حدود 4 متر) دارد. همچنین در ساخت این قاب از مواد ضد میکروب استفاده شده است. لازم به ذکر است که بدنه شفاف این قاب هیچ مشکلی برای شارژ شدن گوشی به صورت وایرلس ایجاد نمی کند. قاب Stay Clear برای گوشی های آیفون 11، آیفون 11 پرو . آیفون 11 پرو مکس در دسترس است.

قاب محافظ Otterbox Symmetry

قاب محافظ Otterbox Symmetry

قاب های سری Symmetry برند Otterbox از ضخامت بسیار کمی برخوردارند و استفاده از آنها باعث افزایش وزن گوشی نمی شود. در واقع می توان این قاب ها را تلفیقی از دوام و ظرافت دانست. طراحی برآمده گوشه های این قاب باعث می شوند تا استفاده از آن باعث محافظت از صفحه نمایش هم بشود. هر چند پیشنهاد می کنیم تا برای محافظت کامل از صفحه نمایش گوشی آیفون، از یک گلس ضد ضربه در کنار این قاب استفاده کنید. قاب Symmetry در رنگ های مختلفی روانه بازار شده و قیمت مناسبی نیز دارند.

قاب های محافظ Gear4

قاب های محافظ Gear4

برند Zegg به تازگی شرکت بریتانیایی Gear4 را که در زمینه ساخت قاب محافظ فعالیت داشت خریداری کرده و از این پس محصولات این شرکت در آمریکا تولید خواهد شد. از لحاظ طراحی و میزان مقاومت، قاب های Gear4 عملکرد قابل توجهی دارند و در ساخت آنها از مواد اولیه مرغوب و ضد شوک استفاده شده است. همچنین حاشیه های مورب این قاب ها باعث محافظت بیشتر از گوشی می شوند. قاب های Gear4 در مدل های مختلف طراحی شده اند و مدل های شفاف و کریستالی نیز در بین آنها دیده می شود. پس شما می توانید متناسب با سلیقه خود مدل مورد نظرتان را از میان آنها انتخاب کنید.

قاب محافظ Spigen Ultra Hybrid

قاب محافظ Spigen Ultra Hybrid

قاب Spigen Ultra Hybrid از جمله قاب های شفاف و با کیفیت موجود در بازار است که برای کاربرانی عرضه شده که به دنبال یک انتخاب ارزان قیمت هستند. این قاب به صورت ضد ضربه طراحی نشده اما از گوشی شما در برابر خط و خش و خراشیدگی به طور کامل محافظت می کند. اگر ضد ضربه بودن قاب برایتان اهمیت زیادی دارد، می توانید از قاب های سری Tough Armor برند Spigen استفاده کنید. از لحاظ ضخامت نیز قاب Spigen Ultra Hybrid را می توان نه نازک و نه ضخیم دانست. توجه داشته باشید که این قاب ها به مرور زمان تغییر رنگ می دهند و از میزان شفافیت آنها کاسته می شود. این موضوع با توجه به قیمت ارزان آنها چندان جای تعجبی ندارد. 

قاب محافظ Speck Presidio Pro

قاب محافظ Speck Presidio Pro

قاب محافظ Speck Presidio Pro دارای رنگ بندی متنوعی است و بدنه آن به صورت نرم و انعطاف پذیر طراحی شده است. در ساخت این قاب از مواد اولیه و تکنولوژی های ضد میکروب (antimicrobial) استفاده شده است. همچنین این قاب در برابر سقوط از ارتفاع حداکثر 4 متری مقاوم است و از بدنه ساخته شده با پلی کرنبات بهره می برد. پس اگر آیفون 11 شما به طور اتفاقی از دستتان رها شود و به زمین برخورد کند، آسیبی نخواهد دید! در مجموع قاب Speck Presidio Pro یکی از بهترین انتخاب ها برای محافظت از گوشی آیفون 11 است و وزن و ضخامت کمی نیز دارد.

شما می توانید مدل های مختلف گوشی آیفون 11 و تجهیزات جانبی موبایل آنها را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید.

در بخش بعدی این مقاله با عنوان بهترین قاب های محافظ برای گوشی های آیفون 11 و آیفون 11 پرو (بخش دوم) با ما همراه باشید.

منبع: cnet